fredag 26 juni 2015

Hem, ljuva hem!

Vilket fantastiskt väder vi haft idag. Det var precis vad vi behövde. Lite moln syntes in mot fastlandet.
Vädret var även fint igår, så då gick vi på en picknick.
 Vi packade "dra-maten" med fika och kameror, och så vandrade vi, norr ut.
 Naturen är ju bara så vacker, bara att njuta.
 Vi vandrade till samma plats som vi var på förra året. Men i år såg vi ingen svanfamilj.
 Elsa har också njutit (tror jag), hon har iallafall inte klagat.
 Ikväll satt vi ute i solen, väntade på att våra män skulle komma, samt min systerdotter och kaninen. Och molnen drog sig lite från fastlandet, ut mot Öland. Nåväl, Elsa och jag längtade efter husse, och hem
Vi har som vanligt haft en underbar vecka på Öland, Söstera mi och jag tillsammans med Elsa.
Men nu är vi hemma igen. Nackdelen med att komma hem är all tvätt och packning som ska packas upp.
Okej, jag har ju tid att packa upp och tvätta.

Tack kära "söstera mi" för ännu en trevlig vecka på Öland!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar