lördag 27 juni 2015

Inga vackra ord!

Nej det är inga vackra ord!
Så håll för ögon och för öron.
Fan, fan, fan.
Ibland så blir jag bara så trött på allt och mycket där till.
Ikväll är just en sådan kväll.
Mannen tittar på fotboll, och jag har diskat och tvättat ut grytskåpet.
Borde känna glädjen efter min semestertripp till Öland. Tyvärr så känner jag inte så. Då kroppen stretar.
Elsa har redan gått upp och lagt sig i mattes säng. Jag tänker nu följa efter Elsa, och knata upp i snarkelådan.
I morgon är det en ny dag med nya grejer som händer.
Puss & Kram, God Natt!

2 kommentarer:

  1. Hoppas att idag blir en bättre dag. Kram

    SvaraRadera
  2. Som tur är inte alla dagar lika., då vore det för enformigt.
    Det finns en sång som en gubbe Martin Ljung sjöng i början på 60 talet : 'Vi ska klara av det . . .. om man spottar i nävarna' m.m. ungefär de orden meningarna har fastnat i mitt minne.
    Jag brukar sjunga det ibland för det behövs.
    Hoppas Öland semestern blir bra.
    Kram/ Eva

    SvaraRadera