onsdag 27 maj 2015

Dagarna efter...

....så kommer katastrofen. Idag orkar jag ingenting. Dödens-dödens-trött, huvudvärk, feber, har även blivit lite förkyld med ont i halsen. Men som min man sa ikväll, -Vilken tur att du har kunnat ligga hela dagen. Han är för go, han-min man. Men både han och jag vet ju om att jag alltid får sådana här bakslag då vi/jag haft för mycket.

Jag har länge planerat omtapetsering i köket. Nu har jag åter ringt till målaren, ska ringa och beställa tapeter nu. Har jag tur så blir det färdigt innan midsommar.

Mannen var och köpte sig en ny kostym och slips till dotterns bröllop.
Och själv så har jag ju köpt ett gäng klänningar. Men då jag hittade denna, så hade jag bestämt mig att det skulle bli denna.
Ha en fortsatt trevlig kväll!
Själv så ska jag nu trilla i snarkelådan! Natti-natti

2 kommentarer:

  1. Grattis till er, vilken vacker dotter vilken snygg svärson.
    Så tjusiga ni själva var, verkligen stiliga alla på bilden.
    Som jag ser det, är dottern lik pappan på ögonen och har mammas söta leende, Det lilla jag ser av klänningen så gillar jag den enkla men ändå så festliga stilen, och vilka bedårande rosor.
    Jag är inte alls förvånad att du har 'dekat', det är förståligt.
    Men vad bra du klarade bröllopet, det var ju viktigast.
    Så kanske man få se fler bilder när du piggnat till.
    Sköt om dig och var glad ändå . . . . för det gick ju bra eller hur ? !
    Krya på kram/ Eva

    SvaraRadera
  2. Nu har jag läst igenom inlägget som jag missat.
    Fattar ej hur jag inte sett det . . .
    Så mycket vackert och fint jag fick se tackar ....
    Vädret var även bra vilken tur.
    Kram./ Eva

    SvaraRadera