tisdag 29 april 2014

Nervrotsblockad!

I fredags då jag åkte hem ifrån lasarettet var inte mina prover okej, jag hade för många vita blodkroppar och så visade det någon infektion, som läkaren sa.
Så jag åkte ner till vårdcentralen igår för provtagning, läkaren skulle sen ringa mig igår eller idag, men ännu har han inte ringt.
Idag klockan 10,15 hade jag tid på röntgen för nervrotsblockad av både höger och vänster sida av ländryggen. Vänstar sidan kändes inte mycket, men högra gjorde jätteont.
Jag beställde servicebil, de skulle komma 9,15, men så ringer de och ändra tiden till 8,45. Och det gillade jag inte.
Jag kollade om Mamma och E var lediga, och ville köra mig. Vi åkte hemifrån 9,30.
Då vi kommer till röntgen var de 60 minuter försenade. Vilken tur att jag ringde till mamma.
Då vi kom hem så gjorde jag varsin liten pizza.
Sen har jag sovit, jag var så trött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar