tisdag 29 april 2014

Dotterns kalas!

I lördags fyllde dottern den yngre 22 år, tänk vad tiden går.
Hon och pysen jobbade, så hon hade kalas i söndags, eftersom deras lägenhet är så liten hade hon sitt kalas här hemma. De bjöd på grekisk panna.

Strålande solsken, så efter middagen gick vi ut i trädgården.


 Till kaffet serverades denna tårtan.
Och eftersom det är för mycket fett i tårtan tål jag den inte, utan fick denna fina dessert.

Jag kände mig taskig mot dottern för jag orkade inte hjälpa till med mat och disken. Jag brukar ju alltid hjälpa till.
Men det blir ju så då jag inte är så pigg.
Elsa och Lotta njuter också i vårsolen.

Det ar en trevlig söndag med god mat och dryck.
Tack Fia-Lotta och Pysen!
Ungdomarna och farmor stannade till kvällsmat, då vi grillade fläskkotlett och korv.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar