tisdag 15 april 2014

Idag ska djävulen bort!

Pappas dam har fyllt år, så i lördags var vi utbjudna till pappa och L. Det var dela av systers och min familj som hade tillfälle att komma. God mat och dryck, som vanligt.
När jag ändå träffade syster, så lånade jag ut min magnetmadrass. Hon har också en hel del värk.
Lördagsnatten sov jag skapligt, söndagsnatten kändes värken, och i natt har den varit hemsk, så jag hoppas verkligen att syster sover med mindre värk.

I söndags hade jag dottern dy hemma en stund, så trevligt.

Elsa har åkt på semester. I går tog jag en bil med henne in till min systerdotter, hon har påsklov så det passar perfekt med min operation.
Därefter var jag på inskrivning på lasarettet.

6,45 ska jag infinna mig på kirurgen och så ska äntligen stomin bort.
Lyckliga Lisa!! Har inte alls varit orolig, ängslig eller så, utan bara lycklig!!

Må väl, mina vänner! Snart åker jag!

3 kommentarer:

  1. Gläds med dig och hoppas att allt går bra!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hur gick det igår?
    Hoppas att du vaknade idag som en lycklig kvinna.
    Kram!

    SvaraRadera