söndag 7 juli 2013

Sommar, sol och trött!

I torsdags regnade det lite hos oss, 8 mm på en lite stund. Det syns på korten att det regnar lite.
 Jag tar en del kort, och har nästan alltid med mig kameran, köpte ju mig en systemkamera i julas.
 De senaste dagarna har jag mestadels sovit bort. Jag är så trött. Och jag tror att både värken och medicinerna ger mig denna olidliga trötthet.
 Jag har så svårt att gå för värken i ländryggen och höfterna är bedrövliga. Min högerarm är obrukbar, kan knappast använda den över huvud taget. Nacken är inte heller smärtfri. Magen väser, bubblar, värker och fräser. Som tur är så har blödningen slutat helt. Det är ju bra det. Bra att något är okej!!
I går fyllde pappa 71 år. Så vi körde ut till honom på kvällen. Min bror var också där, och vi åt gott och hade trevligt, tyvärr så fick vi inte några ungdomar med oss(, syster med familj var hos honom i onsdags).Han bor väldigt fint. Tog detta kortet ifrån hans trädgård. Tänk vad fint om det varit en solig kväll, utan dessa slöjmoln.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar