onsdag 10 juli 2013

Ibland går det fort!

Idag, precis som jag var uppstigen så ringer telefonen.
Det var ifrån GYN, de hade fått ett återbud, så sköterskan undrade om jag kunde komma imorgon. Det är ju klart att jag kan, desto fortare, desto bättre.
Ska vara fastande från 24,00, får dricka klara drycker till 9,30, då ska jag även ta två alvedon. Och klockan 12,30 ska jag vara på operation. Nyduschad med ny tvättat hår.

Var på vårdcentralen och tog mina prover på förmiddagen, som jag gör var tredje månad. Därefter gick jag till apoteket för att hämta ut hormonspiralen och järntabletterna. Men läkaren har missat att skriva ett recept på järntabletterna, så jag har ringt till lasarettet, hoppas att jag kan hämta ut i morgon.

För att jag inte vill grubbla inför morgondagen så har vi bjudit hit några goda vänner. Det blir mat i all enkelhet, och så har jag bakat en god kaka till kaffet.
Inte behöver man göra något märkvärdigt. Själv så är jag nöjd med det enkla!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar