fredag 28 december 2012

Stopp, stopp, stanna!

Annandag jul hade min kropp fått nog.
Jag låg på soffan och sov hela eftermiddagen.
På kvällen skulle jag titta på Bondens återblick och Fjällbacka. Men jag insåg mina begränsningar, så därför låg jag nerbäddad  sängen redan innan klockan 20,00. Vet inte hur mycket av bonden jag såg, med fjällbacka missade jag helt.
Som vanligt så vaknar jag många gånger per natt pga all värk som jag har, det gjorde jag även denna natt, men jag sov över första frukosten. Vaknade inte till liv förrän klockan var 8,30, och jag som alltid brukar vakna vid 5-6 tiden.
Igår var jag åter på Café Migori. Trevligt.
Idag har Elsa och jag gått Aspelunnavägen, hon tycker att det är så mysigt att få springa där lös.

1 kommentar:

  1. Jag såg Fjällbacka, det var så bra...avsnittet kanske går i repris så du kan se det
    Kram!

    SvaraRadera