tisdag 11 december 2012

Julgranstjuvar!

 Förra helgen fyllde våran dotter år. Vi var hos henne på kalas. Dottern med pappi!
 Elsa hade besök nu i helgen. Signe var här hos oss. Vad hundarna hade kul i skogen.
 På lördagskvällen kom dottern och pojken hem till oss. De ville ha mat, givetvis finns det alltid mat till dom. Jättekul att de vill komma. Klockan gick, och det var ingen mening för dom att köra hem, utan de sov över här. Sen i söndags gav vi oss ut i skogen, för att hugga julgranar.
Idag har jag en "GöraIngentingDag". Jag har så ont i hela kroppen, har dansat hela natten. Så jag är fruktansvärt trött. Sover på soffan, och funderar på inköpslistan som inte är skriven. Hade det inte varit för att jag sen ska köra bil, hade jag drogat mig med mina värktabletter.
Ligger och funderar endel. Det är okej att på facebook skriva att jag simmat, varit på gymmet, tränat, gått långa promenader osv.... MEN jag får inte skriva någonting hur jag mår. Utan att få elaka spydigheter. Vissa får skriva hur som helst, och sen ge sig på andra med elakheter. Ändå skulle jag aldrig någonsin skriva ut hur jag egentligen mår, det gör jag ju inte ens här på min blogg.
Nej, ibland funderar jag på att ta bort facebook, men jag tycker att det är en trevlig grej. Får se vad jag ska göra. Kanske ska provocera och skriva att jag skottat snö.

1 kommentar:

  1. Inte så lätt att leta gran nu när det är så mycket snö,men det ser ut som de hittat en fin gran
    Jag tycker också det är tråkigt när folk skriver nervärderande saker på fb...har hänt mig också...men samtidigt är det precis som du säger en trevlig grej. Bättre att försöka uppmuntra varandra.
    Kram!

    SvaraRadera