onsdag 25 januari 2012

Vad jag blir trött på detta!

Att vissa människor inte har annat för sig.
Vi bestämde förra året när dotten var under cellgiftsbehandling, att vi skulle åka utomlands när hon blivit frisk.
Så i höstas började vi prata om vart vi skulle åka, och kom fram till skidsemester i Österike.
Sagt och gjort, vi bokade en resa dit. Vi är ett sällskap på 13 personer.
Någon har synpunkter på att jag ska åka till Österike.
Det finns toalett på bussen, jag har mina näringsdrycker så jag behöver inte äta. Och jag har värktabletter, flera olika sorter som jag kan ta.
Jag har även avbokningsskydd ifall jag inte kan åka med pga mina sjukdomar.
Vi ska åka och ha en trevlig vecka! Ingen ska få ta glädjen ifrån mig.
Tack alla ni som stöttar / tröstar mig i min ilska. Ibland kanske jag överreagerar, och det är lätt hänt. Att gå och alltid ha värk och må dåligt så målar jag svart ibland, fast, jag brukar ändå försöka hitta ljusglimtar. Jag har ju min underbara familj, mina nära och kära som betyder så otroligt mycket för mig. Jag bara älskar er!!

1 kommentar:

  1. En del vill bara förpesta stämningen för andra, kallas avundsjuka med ett fint ord.
    Hela din familj är så värda resan, ni kämpar och är så tappra.
    Kram!

    SvaraRadera