söndag 22 januari 2012

Härliga vinter!

I går var det som vanligt, en sovapåsoffan-dag. Idag är det en ännu större soffdag.
På eftermiddagen i går kom vintern, som jag har längtat efter snön.
Det var lite småhalt på kvällen.
Vi var bjudna till Växjö, min systerson fyller 23 år i morgon, så han hade kalas.
Alltid gott och trevligt att träffas och umgås. TACK för oss!
När vi körde in till Växjö gick det sakta. Vi hade nog minst 20 bilar framför oss, och den som låg först hittade inte gasen. vi låg mellan 30-50 km från Ingelstad till Växjö, fast så halt var det inte.
Hemresan låg vi i 70-80 km, det kändes mera lagom.
Idag har vi ännu mera snö. Så fint det är ute nu.
Detta kortet tog jag i går eftermiddag kl. 17.00

Och detta kortet tog jag i dag kl. 11.00

Och när jag ändå var ute med kameran tog jag ett kort på vårat hus också.
Ikväll har vi, hela familjen varit på bio i Växjö. Vi tittade på Hamilton, helt klart sevärd.
Nu är jag helt j...la slut, så nu ska jag trilla i bingen. NattiNatti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar