tisdag 17 januari 2012

Usch, dessa biverkningar och gifter.

Efter min vistelse på Hotel CLV fick jag ökad medicinintag + att jag fick hög dos med kortison.
Det är ju så att många mediciner har även gifter i sig, och dom tränger ut genom porerna i kroppen.
Det är så äckligt i min mun, känns som om det är någon som tuggar skit i munnen på mig. Det kvittar hur jag borstar mina tänder så är tänderna ofresch. Kortisonet gör även att jag ökat i vikt, 4 kg på två veckor, Inte alls bra.
Och i natt har jag varit varm och svettats, så idag stinker jag äckel. Inte svettdoft, utan någon äcklig doft.
Detta kan jämföras med hur det luktar på ett äldreboende, bortsett ifrån kiss och bajs dofterna.
Många äldre har mycket mediciner, och gifterna går ju ut igenom porerna även på dom.
Så äckligt luktar jag. Jag ska nog börja basta i badhuset, för att rensa ut i porerna.
Jag tycker inte om denna doft.=0( 
Ikväll är jag även "höggravid", magen är uppblåst som en ballong, gasig och så har jag ont i magen. Jä..a skit! Vad jag blir trött på detta..............

I eftermiddag gick jag till en vän och fikade. Det var trevligt, alltid trevligt med en fika paus.

Testade en ny torsklåda med grönsakssås och pressad potatis ikväll. Den var mycket god, så den kommer jag att göra om.

Idag skulle våran vän Frida fyllt 31 år. Vi saknar henne mycket!
Det är snart 8 årsedan hon körde ihjäl sig, hon krockade med ett par hästar.
Vår Älskade Ängel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar