söndag 11 december 2011

Vet du hur skönt det är?

Jag är nu inne i en riktig sovaperiod.
Visst jag vaknar många gånger per natt, men jag kan somna om ifrån värken.
Jag har tom sovit ett par timmar längre innan jag stigit upp och ätit första frukosten.
Det är så himla skönt att stiga upp och äta första frukosten, en tallrik fil, en mugg kaffe och en näve piller, därefter går jag och lägger mig igen. Och sover ett par tre timmar till. Super skönt.
Har du aldrig testat detta så uppmanar jag dig att testa.
Sen är det dax för andra frukosten, en macka, kokt ägg, en mugg kaffe och ett glas juice.

Idag har jag skrivit mina brev till Försäkringskassan, bara tre stycken. Skönt att ha det gjort.
Sen har jag gjort något som jag absolut inte skulle ha gjort.
Suttit vid datorn och sorterat lite kort, det känns kan jag säga. Både i nacke och huvudet.
Jag får skylla mig själv att jag inte orkar gå till luciafirandet i kyrkan i kväll =0(
Men jag har haft korten på minnes korten alldeles förlänge, så trots allt så är jag nöjd med att ha det gjort.
Annars så har jag tagit det lugnt idag också. Men jag är ändå njöd med dagen!

Snart är det Puss & Kram, God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar