lördag 24 december 2011

Ändrade Jul rutiner!

Det är bra med traditioner, men dom är till för att ändra på så att det passar bäst.
Idag på förmiddagen åkte jag, mannen och svärföräldrarna ner till Den äldre dotten med sambo för att äta jul brunch. Vi hade lite knytkalas. Och inga julklappar idag.
Det var en trevlig förmiddag-lunch stund. Ungdomarna skulle till sambons mamma på julkalas i eftermiddag.
Lite trist bara att jag blev dålig hos dom, men det tillhör ju vardagen, phuuu.....
Dottern den yngre jobbar ju, så nu sitter mannen och jag och slappar.
Väl hemma blev det en sovstund på soffan. Det var välbehövligt!
Jag funderade på tacopaj till kvällsmat med det tyckte inte min man att man kan äta på julafton, så det blev omelett med svampstuvning, prinskorv, köttbullar, mm lite halvt julbord.
Ikväll har vi haft farmor och farfar inne på lite glögg.
PUSS & KRAM , GOD NATT!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar