söndag 4 december 2011

Andra advent!

Då går andra advent mot sitt slut!
Ifredags var vi på kalas, det var trevligt.
Igår eftermiddag var jag i Tingsryd och kollade på hemmålade tomtar, jättefina, köpte mig en.
På kvällen satt jag och maken som vanligt hemma i vår ensamhet, tillsammans.
Idag har jag haft en fruktansvärt tröttsam dag, fråga mig inte varför, men min mage är totalt i katastrof.
Men i kväll var det kyrkdax.
Humbles orkester tillsammans med Gert Blom spelade upp sin julkonsert!
Helt otroligt duktiga är dom.
Jag hetsar pojkarna lite att dom skulle spela in en julskiva, och jag hara hoppas på att det kommer en.
Efter kyrkan så hade vi kaffe bjudning här hemma med mamma, hennes man, farmor, farfar, min farbror och hans dam. Trevligt!
Tack för denna helg, nu är det snarkelådan som gäller, för jag är totalt slut i kropp och själ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar