lördag 19 december 2015

Älskade ungdomar!

I söndags hade vi ungdomarna hemma, för se skulle hugga julgran.
Idag kom Sofie och Fredrik hem, de skulle hämta hem sin gran.
Stefan var, som vanligt ute i skogen.
Jag påbörjade städning, och då ungdomarna kom tog de över städningen. Älskade ungdomar, jag är så lycklig och tacksam. Stefan tacksam att han slapp att städa.
Vi åt lunch, kåldolmar till Stefan, köttbullar till Sofie, kålpudding till Fredrik och mig, och vi blev mätta ovh nöjda.
Nu har jag trillat ner i snarkelådan, så puss o kram, god natt!

4 kommentarer:

  1. Vilka härliga ungdomar du har! Trevlig advent.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag är så tacksam att jag har en underbar familj.

      Radera
  2. Tre-rätters middag...inte dåligt.
    Visst blir man glad när ungdomarna hjälper till.
    //Anne-Lie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det gäller att laga den maten som ungdomarna gillar.

      Radera