torsdag 20 mars 2014

Vet inte vad jag då gjorde..

Ibland känns livet inte alls roligt, funderar då på vad livet ger...???
Men så tänker jag till... och funderar på vad jag har!
Och vad har jag...??? jo jag har en underbar man som jag älskar, tillsammans så har vi två fantastiska flickor. I och med våra flickor så har vi även två pojkar. Pojkarna ser vi som våra egna barn, tror inte att vi hade kunna fått bättre svärsöner.
Det är lite komiskt, för pojkarna, båda två, är till sättet ganska lika min man.
Så mitt i allt mitt elände, så är jag iallafall lyckligt lottad.


Lotta och Elsa betyder också väldigt mycket för både mig och min älskade man.
Ja, så de dagarna som jag är på väg ner i helvetet, så tänker jag till på vad jag har!




Å min underbara familj, vad jag älskar er!

2 kommentarer:

  1. Jag beundrar dig för du är för det mesta så positiv till det mesta, trots sjukdom med smärta och elände som vill trycka ner dig.
    Stor Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för dina ord, dom värmde!
      Ibland är det jobbigt att hitta glädjen med livet, men jag försöker ju så gott jag kan.
      Tack och kram

      Radera