tisdag 18 mars 2014

Inget att läsa, bara skit :(

Ikväll gick jag ner till bibblan, skulle hämta en bok. På vägen hem känner jag att det blir kallt på magen. Och hur J...A kul är det?? Ringer mannen, som är på vift i skogen, så han kan inte komma och hämta mig. Försöker att hålla emot.... då jag är utanför samhället, vid skogen tömmer jag påsen, så blir det lite lättare att hålla emot, som tur är så har jag alltid handskar i fickan. Arg och ledsen kommer jag hem, bara av med kläderna och hoppa i badkaret och duscha mig. Påsen hade släppt så skiten rinner ner på magen. Mannen kom hem lagom då jag är färdig med hela proceduren. JÄ-LA SKIT, Vad jag HATAR detta. Nu blir det snarkelådan för min del, så får John Blund torka mina tårar, är så ledsen att jag skulle vilja supa skallen av mig.
Klart att jag inte super skallen av mig, för vad skulle jag tjäna på det??

1 kommentar:

  1. Ja skit händer, som det sägs på engelska 'shit happens'.
    Tur i oturen ändå att du var på hemväg.

    Skrollar ner och läser och ser vackra bilder både ute och inne.
    Vackra kaffeserviser m.m.
    Sköt om dig/ Eva

    SvaraRadera