måndag 20 augusti 2012

Färdigvilat för idag!

I lördags skulle jag ha kört till Växjö för att hälsa på mamma på Hotel CLV, men jag var så sjukt trött. Så trött att jag inte kunde hålla mig vaken, med för trött för att kunna somna.
Jag låg hemma hela dagen, och bara lurade.
På kvällen hade vi den årliga byafesten. Det var några som brukar vara med som var bjudna på olika kalas. Men vi som var där hade trevligt.
Var och en får ta med sig sin mat och dryck.

I går var jag bara vanligt trött efter lördagskvällen, så då blev det en tur till Växjö, och hälsade på mamma. Tycker att hon skulle bli bättre så hon kunde åka hem igen. Var även hos dottern en stund.

Dagens besök blev på arbetsförmedlingen i Växjö, där jag träffade sjukgymnast och arbetsterapeut. Jag ska göra en utredning hos dem. Jag är ju inte färdig utredd.
Eftermiddagen har jag tillbringar vågrätt, för att jag ska tya med kvällens symöte.
Vet inte riktigt hur det ska gå till, hela ryggen är i katastrof. Har vaknat varje gång jag rört mig i sängen i natt, och det gör ont i ryggen även när jag andas i dag.

Jag får vila en annan dag!

1 kommentar:

  1. Hoppas att du tyade med symötet och att inte ryggen höll dig hemma.

    SvaraRadera