lördag 7 maj 2011

Tjejerna och jag!

Min bror ville att jag skulle köra hans bil till verkstaden, för hjulinställning. vad gör man inte för sina syskon?
Han kom och lämnade bilen hos oss i torsdag. Sen i går åkte jag och tjejerna in till Växjö.
Den yngre lämnade vi på idrottsklinikens gym.Hon tränar där minst två gånger i veckan. Hon har problem med en axel, som bara hoppar ur led, trots att hon opererats för det.
Den äldre och jag lämnade bilen, gick sen på Grand Samarkand.
När vi var samlade igen, och bilen var hämtad, åkte vi till pizzerian Nadja för att luncha med min man och hans jobbarkompisar. Trevligt!
Mätta och goa fortsatte vi med shopping. Min bror mötte upp oss och bytte bil.

Jag och tjejerna hade en trevlig dag tillsammans. Skulle göra det oftare.

Sola lugnt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar