måndag 2 maj 2011

Mediciner!

Att börja med en ny medicin kan vara mycket jobbig, med alla dess biverkningar.
Yrsel, huvudvärk, illamåeende, synrubbningar, och vad det nu kan vara. Givetvis så slipper jag inte många av biverkningarna.
Jag läser aldrig bipacksedlen innan, utan väntar tills jag känner något.
Nu är jag trött på alla mediciner, känner att jag inte vet vilka som hjälper.
Okej..... jag testar.... Bestämde mig för att minska ner, och ev. kanske rent av sluta med någon, för att se hur jag mår. För att även ta reda på vilka jag måste äta för att må bra.
Ja, herre gud! Nu kommer abstinensen. Och det kan jag tala om att abstinensbesvären är betydligt värre än biverkningarna..
Än så länge vet jag inte om jag mår dåligt av abstinensen eller för att jag inte tar min medicin som jag ska... Det är nog för tidigt att uttala mig om.
Men jag kommer inte att sluta/minska ner på alla sorter. Vissa måste jag äta livet ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar