söndag 29 maj 2011

Kalashelg!

Igår firade mina svärföräldrar 45-årig bröllopsdag. Och så slog dom ihop morsdag också.
Vi var ditbjudna klockan 12.00. Det är mycket som ska hinnas med att äta.
Vi fick nötstek, och det är alltid så himla god. Sen måste det ätas ostkex, följt av efterrätt-glass och frukter. Och avslutas med kaffe och tårta. Vi får alltid "det vanliga", med det gör inget för det är så gott!

Klockan 18.00 var vi bjudna till min syster i Växjö. Min svåger och systerson har "varit i fyllan" 51 och 17 år. Hos dom fick vi planka. Det är ju också mycket gott.

En mycket trevlig dag!

Idag klockan 13.00 var vi bjudna till mamma på morsdagsmiddag. Det var bara jag, min man och våra tjejer som hade möjlighet att komma. Vi fick kycklinggryta och nypotatis, till kaffet blev det en glasskål. Gott.

utav mina tjejer fick jag en grillwok och en tunika.
Tack mina undrebara tjejer!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar