tisdag 11 februari 2014

Tok Lisa!

I söndags kom dotter dy hem, pysen var med sin pappa och högg i skogen. Så trevligt att hon kom hem.
Och på em kom min syster och svåger på en eftermiddags fika. De skulle också kolla till husvagnen som står här på logen.

Idag åkte jag med S in till dottern i Växjö. Jag skulle till sjukgymnasten, skulle vara där klockan 11,00, trodde jag.  Hade tid klockan 15,00, så det var bara att knata hem till dottern och tillbaka senare. Typiskt Tok-Lisa
Var även på op för ett samtal inför min kommande operation nästa vecka.

Har haft en trevlig dag, trots min miss. Men jag brukar ha tid kl 11,00 eftersom dottern börjar jobba 10,45. Sen har jag lunchen färdig då hon slutar 14,30. Mannen hämtar mig vid 16,25 så börjar dottern igen kl 17,00. Vi brukar ha en bra dag tillsammans! Ikväll började hon inte jobba förrän 18,00, jag blev hämtad 17,00.

Jag längtar tills jag får börja köra bil igen.
Ha en trevlig kväll mina vänner!

1 kommentar:

  1. Hoppas nu att du får köra bil igen. Själv måste jag spana vidare i din blogg om det går bra? Ha det så gott!

    SvaraRadera