lördag 15 februari 2014

Förlåt mitt hemska ord val!

Fy fan vad jag bara HATAR detta.... måste bara få ur mig det....
Två gånger idag har den jävla påsen släppt, och skiten har runnit, ja inte dit den ska, utan ner på min mage. Första gången idag var det så illa att jag fick duscha i badkaret och S fick plocka fram grejerna åt mig.
Skiten ska inte vara på magen, den ska komma ut ur röven!! på ren smålänska!
Arg, förbannad och ledsen så nu bara gråter jag, har bara lust att supa mig aspackad och gå och lägga mig, men inte f-n hjälper det.
Ska försöka att gråta färdigt, så jag kan njuta tillsammans med  våra gäster som kommer ikväll. Kan ju inte gråta och hänga läpp då.
FAN, FAn, fan vad jag hatar detta....... nästa vecka ska jag ringa och kolla om operationstid, så de så!

1 kommentar:

  1. Föstår så väl att du HATAR detta och jag hoppas innerligt för din skull att du får en operationstid så snabbt som möjligt. Skickar bamsekramar till dig...

    SvaraRadera