tisdag 30 maj 2017

1998 05 30

Stefan för sov sig lite idag. Så han hissade inte flaggan, men det gjorde jag. För idag har vi flaggdag.
Tänk vad tiden den går. Det är 19 år sedan vi gifte oss.
Anne-Louice Lisa Karlssons foto.
Vi firar alltid med lite extra gott. Ikväll  blev det fläsk och kalkonfile, hasselbackspotatis och rödvinssås. (vi brukar ha oxfile, tyvärr så blev det inte så idag)
Och jag brukar alltid få rosor, med idag fick jag en orkidee. 
I mors dags present fick jag en stegräknare, tyvärr så kan den inte räkna rätt. Går jag 10 steg så visar den 13-15 steg. jag stegar, och räknar.

Nu är min kväll till enda, natti-natti

3 kommentarer:

  1. Grattis på bröllopsdagen. Så fina ni är på fotot. Kram

    SvaraRadera
  2. Stort grattis till er. Så stiliga och vackra ni är allihopa.
    Döttrarna är också gifta nu, håller med dig, tiden tiden . . . .
    Jag kan bli mörkrädd mitt på ljusa dagen utav denna tid som flyger fortare för varje dag. Finns det ingen som kan bromsa den lite ???
    Godnatt/ Eva

    SvaraRadera