fredag 8 juli 2016

Planerar lite packning!

I tisdags då jag skulle in till Lasarettet, tänkte jag att jag skulle tagit med mig CD-spelaren med en ljudbok. Men ack vad jag bedrog mig, för min CD-spelare hade gått sönder.
Irriterad över detta, planerade jag att Stefan skulle få köpa en ny till mig.
Men så ringde mamma, de hade planerat att köra hit som igår. Så då gjorde jag en planering, jag åkte ner till Tingsryd och köpte mig en ny. Åkte med mamma och Erno hem, passade på att bjuda dom på lite mat, då de ändå var här vid matdax.
 Än så länge är jag inte alls nöjd med min nya CD-spelare, men jag vänjer väl mig. Den gamla var nog minst 5 år gammal.
 I onsdags fyllde pappa 74 år. Så då passade vi på att åka ut till honom och Lehna
 Sofie och Fredrik var båda lediga, så de åkte med.
 Therese, Sofie, Christian, Fredrik och Stefan spexar lite inför kameran.
 Therese och Christian hade givetvis lilla Astrid med sig.
Jag och Stefan har visst kul ihop.

Snart är det dags för semester, Stefan ska ha en riktig semester, för frun ska åka bort en vecka, och han ska vara hemma med Elsa. Det är mycket att tänka på och iakttaga för min del, eftersom min resa går till Agia Marina på Kreta.
Jag får hoppas att jag har återhämtat mig, och är piggare då resan går. Nu är det nog huvudvärken allra värst, fast magen är inte okej den heller. Och om inte, så kommer jag ju hemifrån och bara få vara.

Önskar er alla en trevlig helg

5 kommentarer:

  1. Önskar dig en riktigt skön semester resa.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Kreta, så kul! Har varit i Agia Pelagia där. Hoppas du får några fina dagar där. Det får du så klart. Hej!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag är inte så vidare resvan, men det ska bli trevligt.

      Radera
  3. Jag önskar dig en jättetrevlig semester! Kram

    SvaraRadera