tisdag 26 juli 2016

En liten semestretripp!

I går åkte Sara, Acke Stefan och jag ner till Råå utanför Helsingborg
 Idag tog vi oss en tur in till Helsingborg, och Kärnan.
 Vilket fantastiskt arbete de gjorde förr i tiden.
 Jag är mycket imponerad.

 Sara, Acke, jag och Stefan
 Tack Gunnel för dina semester-besöks-tips.
 Vi tog oss en promenad till Fredriksdal.
 En mycket vacker trädgård, värd att besöka.
 Nils Poppe i naturlig storlek.
 Söstera var bara tvungen att pussa Nils Poppe. Tror inte att Acke blir avundsjuk.
Ha en fortsatt trevlig semester! Det ska jag ha.

2 kommentarer:

  1. Helsingborg är en fin stad, har bla varit på Sofiero och Dunkers kulturhus.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alltid mysigt att strosa runt och uppleva andra städer än den man är van vid, för min del Växjö

      Radera