söndag 8 maj 2016

Aldrig får man vara glad :(

Jag tycker faktiskt att vi (jag) har nog med skit.
Maj-månad som började så bra, har alla redan tagit en sketen änne.
I onsdags kom Therese och Astrid hem, så himla mysigt. Vi gick en runda med Elsa och Signe. Åt lunch tillsammans, sen åkte vi ner till Tingsryd.
Tog en fika hos mamma, sen var Therese med mig och köpte tyg till nya gardiner till uterummet.
I torsdags så satt jag i uterummet och sydde. Stefan skruvade upp våra gamla gardinfästen som vi tidigare haft i huset, men det gick på halvfas.
Fan vad ont han har av sitt diskbråck. Det är nog ca 2 månader sen det började spöka lite smått igen.
Men nu de sista dagarna är det totalt katastrof. Å vad jag lider med honom.
Jag hade planerat en tur in till Sofie i Växjö som i fredags, eftersom Stefan var hemma (han skulle ha jobbat) så fick Elsa också vara hemma.
Vi var hos polisen, och hämtade våra nya pass
Däreftet så invigde vi deras nya balkong golv.
Stefans värk har bara blivit värre. I går var det så innibombes så illa, likaså idag.
Han kan varken stå, gå eller sitta. Idag kom Sofie hem, så hon fick se hur illa däran han är.
Kunde det inte räcka med allt mitt skit?????
Trots all jävla skit så har min helg varit god. Igår kväll var jag på kalas hos Sofie, mycket gott och trevlig  :)

4 kommentarer:

  1. Ibland tycks allt elände komma i klump. Ni får ha det så bra ni kan. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Som tur är så har vi våra nära och kära som hjälper oss

      Radera