söndag 15 december 2013

En fullspäckad dag!

Jag gillar ostkaka, men den ska vara hemmagjord.
Mannen och jag var och köpte mjölk hos en bonde innan klockan 8,00, sen drog jag igång med arbetet.
Tänkte att jag skulle tagit kort på mitt arbete, men det glömde jag, därför att jag hade det lite ihopakört.
Det var en tjej som jag inte träffat på länge som ville komma på en förmiddags fika, och det nekar jag inte till. Det är alltid kul med besök. Mycket trevligt!

Efter lunch sov jag ett par timmar. Sen var det dax att börja på med kvällens mat.
Istället för att gå in med flyttgröt till våra inneboende så bjöd vi in dom till oss. Och eftersom jag är så trött så tog vi det klockan 17,00, 
Med hör och häpna, jag var vaken hela kvällen. Det var mycket länge sedan som jag var vaken fram till midnatt.

Idag är jag slut! Trött, trött, trött, men vi hade mycket trevligt igår, hela dagen var trevlig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar