lördag 6 oktober 2012

Vad det snurrar ...

Det är mycket som snurrar runt för mig. Tankar, funderingar mm.
Inte blir det bättre av att jag mår sämre.
Denna veckan har det varit kaos. Med precis allt.
Det knakar, rasslar, knäpper och dånar när jag vrider på mitt huvud. Jag har så ont i bröstryggen, axlar, nacke, huvud och vänstra armen.
Så ont att jag tom stannade hemma ifrån symötet i torsdags kväll. Är det så illa, har du så ont, sa min man till mig, då jag sa att jag inte skulle gå. Ja, så illa är det.
Jag har känsel bortfall på bröstryggen, händer att jag bränner mig i duschen, då jag inte känner hur varmt vatten jag har. Men nu har jag känselbortfall att jag inte kände att jag duschade. Tänk att stå i duschen och inte känna att vattnet rinner på högra sidan av ryggen. Det är en hemsk upplevelse.

Dagar som denna veckan är det tur att jag har Elsa och Lotta. Då jag går här hemma och stampar mellan stugan och ladugården.
Elsa vill ju ut på en promenad vad det än är för väder, hon vill busa och gosa med mig.
Å min underbara hund.
Jag har inte orkat göra någonting denna veckan.
Jag har gjort ingenting!  Det enda jag gjort är att sova, ligga och vila. Super bra med dessa ljudböcker, då jag inte klarar av att hålla en bok, eller att kunna läsa.
Idag ska jag fortsätta att göra ingenting! så jag tyar med kalas hos mamma ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar