söndag 7 oktober 2012

Nej, du behöver inte läsa på gnället!

Just nu tycker jag att mycket är jobbigt och trist.
Brukar alltid söka och finna mina ljusglimtar, men nu är dom svåra att finna.
Vet inte vilket som är värst, kroppen, värken, magen, tankarna, eller funderingarna, känns som allt är åt helvetes fel.
Igår tog jag det lugnt, vi skulle till mamma och hennes man på kalas, men innan dess körde jag, mannen och Elsa ut i skogen för att plocka lite svamp. Det kändes okej i går, med dessvärre inte idag.
Denna dag har jag nog inte hittat någon ljusglimt, värken i min härliga kropp spirar, tankar och funderingarna skenar.
Nu i veckan skickade jag åter ett mail till våra olika partier. Har fått ett par svar, varav båda håller på mig, härligt att läsa, de håller inte alls med moderaterna och deras sjukreforms politik.
F-N, Vill bara inte ha detta liv! Är det någon som är villig att byta?
Jag vill vara en frisk människa, som kan jobba och leva ett normalt liv.

Vilken tur att jag har en sådan underbar familj! Å vad jag älskar dom!

2 kommentarer:

  1. Hej. Precis hittat hit. Jag har också fibromyalgi. Ha en så bra du kan.

    SvaraRadera
  2. Jag finns på fibromyalgin.blogspot.se

    SvaraRadera