torsdag 15 mars 2012

Växjö idag också

I går fick jag akupunkturnålar öven i fotvristern, det har jag aldrig fått förut. Men dessa ska ha effekt på ländryggen. Och det tror jag att dom hade.
Jag har inte alls haft så ont i ländryggen och ner i benen idag på morgonkvisten.
Jag kunde tom resa mig ur sängen utan att skrika och fundera på hur jag ska ta mig ur.
Vilken härlig känsla! Det var länge sen jag kände så här !
UNDERBART!!!

Dottern DÄ hade läkarbesök på hematologen idag. Så jag åkte med henne in till Växjö.
Vi var på Grand Samarkand och handlade lite, innan hon hade tid hos läkaren. Min man mötte också upp och var med på läkarbesöket. Han minns ju hur pirrit det var vid återbesöken.
Dottern och jag fortsatte därefter ner på stan en runda, innan hon körde hem mig, och åter försvann med min bil.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar