lördag 24 mars 2012

Vår känslor !

Vi vaknade tidigt idag, båda jag och S.
Efter frukosten bytte S däcken på min bil, ska bli härligt med sommardäck, jag tycker inte om dubbdäck.
S har grävt i blomlanden, och jag har sagt vad han ska göra.
Han har även tvättat bilarna, mer än mycket välbehövligt!
Själv så har jag sopat ut löven och dammsugit mattan i uterummet, plockat ner dynorna ifrån vinden. Jag hoppas på minst lika fint väder i morgon, för jag vill att vi ska äta våfflorna i uterummet i morgon.
Vi väntar med att städa ut ordentligt i uterummer tills björkpollen lagt sig.
Vi har fått mycket gjort idag.

Jag och S har även njutit i varsin baden i solen, få ta vara på solen.
Tyvärr så har vi inte haft lika varmt idag som igår.

1 kommentar:

  1. Man får mycket inspiration av värmen och solen. Men man får inte glömma bort att njuta lite också.
    Kram!

    SvaraRadera