tisdag 20 mars 2012

Nu är det gjort!

Jag tycker att vissa personer som är anställda hos Försäkringskassan är helt omänskliga.
En del har hamnat på helt fel plats.
Jag vet framförallt en person som inte skulle jobba som denne person gör.
Jag vill inte namnge "hen", för jag vill inte bli anmäld för förtal.
Men "hen" ser inte till hela min sjukdomsbild, å jag är sååå trött på försäkringskassan.
Nu är jag inskriven hos Arbetsförmedlingen, på ett aktivitetsprogram. Min handläggare på A-F är jättetrevlig och tillmötesgående.
Det är bara på det viset att så länge jag orkar och har min familj som stöttar mig så kommer jag att kämpa emot försäkringskassan.
En handläggare som jobbar på F-K har vid flera tillfällen berättat att F-K har stor arbetsbelastning, och stora besparingar, detta ska inte en handläggare delge någon sjukskriven.
Mina läkare och sjukgymnaster står på min sida, fattar inte var F-K håller på med. Det kvittar vad läkaren skriver i intygen så bryr sig ändå inte F-K om det.
F-K ser inte helheten, utan bara en sjukåkomma för sig.
I dag har jag postat en överklagan till Högsta domstolen, och en överklagan till länsrätten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar