söndag 18 mars 2012

En trevlig lördag!

Dottern DÄ´s svärmor med man grattade min man när han fyllde år.
Så vi bjöd hit dom igår kväll tillsammans med dottern och sambo.
Dottern DY var också hemma tills vi fikat, hon ville ha tårta.
Vi åt hjortstek, potatisgaratäng med rödvinssås och ädelostsås.
Till kaffet hade jag bakat en passionfruktstårta.
Vi hade en mycket trevlig kväll tillsammans.
Jag har heller aldrig koll på klockan, min man trodde att dom åkt hem vid 12-tiden men klockan hade blivit 01.30.
Idag vaknade jag vid 12-tiden, trodde klockan hade stannat. När jag ätit frukost fortsatte jag att sova på soffan, det var skönt. Svärsonen trodde att jag var dålig idag. Men jag är aldrig dålig dagen efter, hummm... eller jag är alltid dålig 7 dagar i veckan om jag dricker eller inte så spelar det ingen roll. Däremot så när jag haft kul en helg så är jag sämre en vecka därefter, med mera värk och ökad trötthet, och det har ingen betydelse om jag druckit alkohol .
Så idag har jag verkligen haft en " GÖRA INGENTING DAG"

2 kommentarer:

  1. Förstår varför yngsta dottern ville vara hemma och smaka tårtan, den ser jättegod ut.

    SvaraRadera
  2. Ja, tårtan var supergod, bara synd att jag inte kan äta den.

    SvaraRadera