onsdag 14 mars 2012

Det är jobbigt...

Livet gå upp, och livet går ner.
Just nu så går det väldigt mycket ner. Värken blir just nu bara värre och värre.
Vilken tur att jag har mina små vita piller, så jag kan droga mig med.
Jag är väldigt trött, värken tar mycket energi för mig. Jag tvingar mig att vara uppe till 19.00-19.30.
Men sen sover jag ju länge dagen efter om jag inte ska iväg så jag ställer klockan.
Fast idag började Lotta sjunga och spela för oss kl. 5.30. Jag orkade inte vakna så min man vaknade och gick ner med henne, hon vill ju ha matsällskap, vår lilla katt.
Klockan 8.00 ringde min klocka idag.

Jag hade tid hos sjukgymnasten i Växjö idag.
Hon sätter sina nålar, 5 st. i varje öra, 1 st i varje handled, idag satte hon även 2 st i varje fotled.
När jag var färdig hos henne kunde jag först inte komma upp, hon stod nästan som hon själv sa-helt förlamad. Hon har aldrig sett mig ha så ont. Fy anna meja......
DET ÄR MYCKET GNÄLL OCKSÅ!!!!!
Väl hemma, så hämtade jag dottern DÄ vid skolan, och så blev jag av med min bil, hon ska låna den tills på lördag..
Jag visste sen inte om jag skulle lägga mig på soffan eller sitta i solen....hummm, ett svårt beslut. Det blev kudde, filt i badenbadenstolen. Solen var så härlig, att jag slumrade till en stund.
eftermiddagens promenad var också mycket skön!
Nu sitter jag och väntar på att klockan ska gå, så jag kan bjuda in John.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar