torsdag 8 september 2011

Vilodag!

Min man sa till mig igår kväll att jag var tyungen att åta in till Akuten, som jag mådde.
Men jag har väl mått lite bättre idag, eller... jag har kunnat vrida huvuder åtminstånde 10 cm idag.
Så jag brydde mig inte om att åka in.

Igår kväll när jag somnat kom min man och väckte mig, det var en film på TV ifrån Linneryd som spelades in på 1960-talet, kul att se.

Idag har dottern dammsugit och tvättat golven igen. Å vad jag blir glad, är så tacksam för all hjälp jag kan få.

 Igår upptäckte jag att dörren i garaget stod öppen, men jag brydde mig inte. Och idag stod den fortfarande öppen, inget jag tänkte på. Men ikväll upptäckte min man att hans fiskelåda låg bakom garaget, och att han saknade en borrmaskin.
Det blev lite efterforskning, farfar har blivit av med sina motorsågar, likaså en annan granne, en tredje granne saknar en ny damcykel, dom har istället fått en gammal skruttcykel.
Trist, varför kan man inte få ha sina saker ifred????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar