onsdag 7 september 2011

Regn, grått och trist ;-(

Jag är nu fruktansvärt trött på det här.
Idag är det katastrof med min nacke.
Det är lustigt vad värken vandrar runt i kroppen. För några veckorsen var ländrygg, bäcken och svanskotan som det var katastrof med. Där har det lugnat sig lite,fast det är inte okej.
Men idag kan jag inte vrida huvudet. Fick stiga upp klockan 5.00 idag.
När jag låg så det inte värkte i ländryggen ner i höger ben, så låg jag fel med nacken, och tvärtom.
Vänster arm är inte heller som den ska. Jävla skit!!!

Inte blir det roligare med detta vädret ;-(

Ja, jag vet, det är mycket gnäll också. Jag avskyr att gnälla, men här kan jag skriva av mig. Den som inte vill behöver inte läsa, det är frivilligt. Vad som inte är frivilligt är hela min sjukdomsbild.
Och jag vet heller inte vilka som läser.

För att göra det bästa av situationen så letar jag efter solglimtar, det roliga här i livet. Det går inte att sitta och deppa ihop. Jag har min underbara familj, som jag älskar. Jag har mina underbara djur, Maja och Lotta. Och mitt lilla valp barnbarn, Signe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar