torsdag 1 september 2011

Polisen!

Idag när jag körde till Tingsryd blev jag stoppad av Polisen.Jag blev först lite orolig, tänkte om jag körde för fort, fast det brukar jag aldrig göra på 50 vägar. Men det hade jag inte gjort, jag fick blåsa och visa körkortet.
Fast jag talade om för Polisen att jag tycker det är bra att dom är ute så mycket som dom är.
Hade fullt med skräp i bilen som jag skulle till tippen med så jag frågade om det var något han behövde, men han sa att han har fullt med skit hemma så det räckte.

Jag var sen på Vårdcentralen. Det är i princip alla läkare som är arga på Försäkringskassan.
Skönt att det inte bara är jag.
Jag är väldigt stel och stram i hela ryggen. Det har trillat ner, förut var det bara i bröstrygg och nacke, men nu är det även i ländryggen.
Läkaren skulle sjukskriva mig i några veckor. Invänta röntgen och eventuellt beställa en magnetröntgen.
Härligt med läkare som tar ens problem på allvar.
För vem vill gå hemma på detta vis???? Inte jag, hade jag bara orkat så hade jag jobbat, men när jag inte orkar med mig själv, hur ska jag då orka med ett arbete???

Innan jag körde hem var jag hos dottern och Signe på besök

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar