onsdag 28 september 2011

Mitt dagsverk!

I går gjorde jag ingenting, och det gick kanonbra.
Jag var så nöjd med det som inte blev gjord, och är kvar till en annan dag.
Så i går kväll gick jag och la mig med gott samvete.
Det kostar på att ha förmycket att göra ibland, som jag hade i måndags.

Idag är det en ny dag, med nya möjligheter.
Det är sista " Djävuldagen "
Och katastrof i magen..... och min kropp.

En sådan underbar dag!
Dottern har idag fått sin sista cellgift. Så underbart.
Hon kommer hem ikväll med sambo, och Signe för att fira med Älgfile, smörstekta kantareller, och kantaraellsås givetvis klyftpotatis till. mumma....


Jag har varit på vårdcentralen idag. Min röntgen var väl lite så där.
Han ska skicka mig på magnetröntgen och till ortopeden.
Just nu orkar jag inte skriva så mycket om dagens händelse, men som synes så har det hänt en del i mitt liv idag också. Även för " Fialotta " hon har fått tid för operation av sin axel.

Fortsättning följer..........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar