lördag 3 september 2011

Idag är jag i fyllan!!

 Hahaha... idag är jag i fyllan! Med andra ord, jag fyller år idag!
klockan 12.00 hade vi våra föräldrar och ungdomarna på lunch. Det blev taco och faijta kyckling.
Blåbärsmuffins till kaffet.

Eftersom jag har två kalas idag, så är det bäst att tänka sig för. Jag tog en öl till maten och hoppade snappsen, till kaffet blev det Saracco Moscato Dásti.

Mellan kalasen tog jag mig en öl i solen, gott!

Ikväll kom söstra mi med man och dotter, och äldste sonen, och min svägerska med make.
Vi åt lasange.  Tyvärr så var inte våra ungdomar hemmma i kväll.
Men jag blev jätteglad för att min systerson kom och åt mat med oss, visst han stannade inte så länge för han skulle på fest i Växjö, Men han kom!!!!!    Tack!
Nu har jag och min man diskat undan, så nu ska jag trilla i snarkelådan!
Nattinatti! och som söstra mi och jag säger till varandra pusskramochgodnattt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar