lördag 16 augusti 2014

Mina bästa vänner!

Min älskade lilla Maja (min förra hund) visste alltid om jag var dålig. Då sympatiserade hon med mig. Ville inte gå ut, utan låg pall inne.
Undra om det är likaså med Elsa, för hon vägrar att gå några promenader nu, lägger sig bara och ligger platt, precis vad som helst.
En fördel att vara totalt kass i magen är att värken är bättre. All min kroppsenergi går till att frysa, magknip, illamående, diarréer som är precis så tunt som vatten om inte ännu tunnare. Det finns ingen energi kvar till värken.
Jag är inne i en period då jag lyssnar på icke rumsren musik, bla Björn Rosenström, och Hultsfredsfestivalen. Han sjunger att han ska skita ut alla sina bekymmer. Som jag har skitet de sista veckorna så skulle jag inte ha några bekymmer.

Hoppas att ni har det bättre!
P & K!

1 kommentar:

  1. Hahaha
    Fast det där låter inte roligt. Men du får det att låta roligt :)
    Kram!

    SvaraRadera