onsdag 18 december 2013

Skenet kan bedra!

Jag är så tacksam för att jag haft lite mera ork de sista dagarna.
Jag gjorde ostkakor, och jag orkade med gästerna i lördags kväll.
Dottern och pysen var hemma hela söndagen, och jag hade orken.
I måndags var jag hos läkaren på kirurgen, på sena em var mannen och jag på banken, utan att vara helt slut.
Igår hade jag lusten och orken, så jag gick till affären och köpte saffran och russin, sen bakade jag saffransbullar och mjuk pepparkaka.

Igår kväll hade jag väldigt ont och var fruktansvärt trött, men jissus så nöjd jag var.
Och jag vet att jag får skylla mig själv, men tänk att jag orkade!

Då klockan var 18,00 trodde jag att jag skulle somna på stående fot, men lyckades hålla mig vaken, men jag sov innan kl var 20,00. Och jag har sovit gott hela natten. Vaknade inte förrän vid fem, halv sex idag, efter första frukosten sov jag till 9,00, då fick jag ett SMS.

Så nöjd med de sista dagarna så ska jag inte göra någonting idag!
Jag ska bara njuta av det jag orkat göra!!

Ha en bra dag!

2 kommentarer:

  1. Vad härligt och underbar känsla att kunna orka med en massa skojiga saker. Själv har jag inte mycket till ork, ingen inspiration till något.
    Ha en bra jul iaf...

    SvaraRadera
  2. Klart att du ska inte göra nåt idag.
    Ta en mysdag utan några måsten.
    DET är du värd!
    Kram!

    SvaraRadera