lördag 20 juli 2013

Vad kommer all värk ifrån?

Igår var jag trött, och hade värk.
Men jag tvättade 6 maskiner tvätt. Och som jag skrev tidigare så fick jag bära ut några plagg i taget, då jag inte får lyfta. Det gick så bra så, allt kom ut och blev torrt.
På eftermiddagen sov jag mest hela tiden, magen sätter sprätt ordentligt, jag såg höggravid ut.
När mannen och jag ätit middag var jag så trött och hade så ont i magen, så innan klockan slagit 20,00 låg jag nerbäddad i sängen. Har varit vaken några gånger inatt, men sov sen till strax efter 7,00, la mig igen och sov till ca 8,30, skönt.
Idag är jag öm i magen, men lederna, fy fabian. Var enda fingerled är så ömma att jag inte kan röra vid dom. Vet inte om det kommer ifrån Fibromyalgin eller ifrån Morbus Crohns, kanske en kombination av båda delarna.

Jag planerar lite på omändringen på övervåningen. Mannen har börjat lappa ihop efter vattenskadan. Vi får väl snart åka och kolla på tapeter. När vi ändå är igång så har jag bestämt att vi även ska göra om toaletten. Vi ska möblera om, så nu vill jag åka till IKEA och inhandla lite småplock, bla hyllor till mina ljudböcker.

Ha en bra sommar dag, och njut! Det tänker jag göra!

2 kommentarer:

  1. Besök på IKEA är alltid lika roligt.

    SvaraRadera
  2. Ja, jag längtar dit, till IKEA. Har varit i Liatorp nu i helgen, men vi hade Elsa med oss så det gick inte att åka dit, få bli en annan dag.

    SvaraRadera