tisdag 9 augusti 2011

Vem saknar sina knivar?

I söndags var det en soffsovadag. Där låg jag till Lilla Signe kom hem med husse och matte.
Lillflickan jobbade men pojkvännen kom ändå på em hit.
När vi ätit tog Stefan med sig "pojkarna" ut på sjön, en liten fisketur.
Jag fick hjälp med datorn, själv så passade/lekte jag med Signe.


Igår hade jag tid hos min Sjukgymnast igen. Jädra, att hon kan hitta alla onda ställen.
Jag har ont i vänstersidan av nacken, när hon rör där är det skönt, men när hon tar på högersidan gör det skitont. Hela min nacke/rygg är i katastrof. Det har ju även hänt något med ländryggen.
Men det är bara att masa sig upp, trots att jag är ovän med kroppen, idag mest med huvudet som inte är vad det borde vara. Fördelen när det kommer ifrån nacken är att jag inte är ljud och ljuskänslig, nackdelen är att alvedon inte hjälper och att jag får synrubbningar.
Jag har fortfarande kniven i ryggen, inatt har jag fått en till.

Är det inte det ena, så är det de andra!
Idag kom farfar in med 9 liter rensade lingon. Bara till att stoppa i frysen. Det mottages tacksamt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar