torsdag 18 augusti 2011

Morgon stund!

Man kan undra varför jag sitter och äter frukost klockan 3.30 en torsdagsmorgon.
Men det gick bara inte att ligga kvar i sängen, pga denna underbara värk.
Så jag har varit ute med hunden, hämtat och läst smålandsposten och ätit frukost.
Vilken bra start på dagen! hahahaha.. bara hatar detta.
Det är hemskt att vara ovän med sin kropp, att få stryk av sin kropp så jag måste fly fältet.
Tyvärr så vinner jag aldrig över kroppen, den kanske ger sig lite ibland.

Ikväll har vi, jag och 5 goa vänner, haft rose´vinsprovning. Vi började med en salladstallrik. Därefter blev det provning. Vi har haft en mycket trevlig kväll.
Fast det tillhör inte vardagen att dricka vin mitt i veckan.Nej men inga regler utan undantag.
Det ska bli mera trevliga kvällar, nästa blir i september, och då är det symöte, utan vin!!

Nu är det nattinatti!
Får se när mannen i mitt liv kommer hem ifrån sitt kräftfiske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar