måndag 1 augusti 2011

Gillar inte semestertiden!

De sista nätterna har jag sovit mycket bra, trots denna djävulska värk. Så det är jag mycket glad för.
Men jag är mindre glad åt att det hålls stängt under semestern.
Isa Engqvist på försäkringskassan ringde mig i torsdags, med ett jä.... skit besked. Tror även att hon ljuger för mig. Beskedet hon gav mig skulle hon skicka med A-post så jag skulle få det på fredagen, innan hon gick på semester så jag skulle kunna ringa henne om jag hade några frågon. Inte ringer jag till henne. Men vad är hon för människa som ger ett sådant besked och sen tar semester. När hon kommer tillbaka så upphör mig sjukskrivning.
Iallafall så tänkte jag att jag måste ringa rygginstitutet, jag har lite frågor och funderingar till dom.
Men dom har semesterstängt tills på måndag. Fy det blir en dryg vecka.
Okej, jag missunnar ingen semester, det är inte det. Men för mig är det jobbigt.
Jag ska se vad jag kan göra. För jag ska bestrida Isa. Hon är inte otrevlig, men hon svarar inte på mina frågor, ha långa obegripliga utlägg, Nej jag litar inte på henne.Tyvärr. Efter vårt första möte verkade hon okej, men nej... ack vad jag bedrog mig.

Kvällen tillbringade vi i Ingelstad. Daniel fyller 17 år på Onsdag, Grattis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar