onsdag 10 augusti 2011

Kanske ett litet hopp!

Tycker att det är mycket påfrestande att ha med Försäkringskassan att göra.
Dom får mig verkligen att må skit.
Min handläggare läser inte på om mina diagnoser. Känns bara som att hon är  (förlåt uttrycket)   "En Jävla Kärring"  .
Idag läste jag i Smålandsposten om en kvinna i kronobergs län som fått rätt mot F-K. Å vad jag blev glad för hennes skull!
När jag läste notisen så var det lite som jag själv kände igen. Sen stod det vidare att Förvaltningsrätten har tre liknande fall till liggandes. Jag vet att ett fall är mitt.
Jag vet inte mycket om vad som händer i mitt liv. Eftersom det är semester så får jag vänta till nästa vecka med att ringa till Rygginstitutet, sen måste jag ringa försäkringskassan, men min handläggare har semester, och jag fick inte hennes privata telefonnummer,(hihi). Får se vem jag får prata med.

Efter solsken kommer regn..... eller efter regnet kommer solsken.... hummmm
Ja, så är det faktist idag, på båda hållen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar