torsdag 25 augusti 2011

huvudbry..

En tröttsam sovadag med en del måsten
Jag tog mig en sovmorgon, som omväxling, gör ju detta bara så där 5-7 dagar i veckan. hihi
har ringt till A-kassan, kommer att få brev därifrån kanske i morgon.
Sen har jag skrivit ett brev till Claes Bennerholm, jag vill att han gör ett tillägg i min utredning.
Med posten i dag kom ett beslut ifrån F-K, som jag inte är nöjd med. Så jag har även skrivit till dem om att jag begär omprövning i beslutet.
Emellan mina göromål har jag hunnit med att sova på soffan, för att orka fortsätta med nästa projekt.
Jag är så glad att jag har min man och våra ungdomar som stöttar och uppmuntrar mig. Annars vet jag inte vad jag hade gjort. Utan dem hade jag inte orkat....

Nej, nu är vi sådana ovänner, jag och min kropp att jag inte står ut!
Så jag ska nog gå och förföra John Blund......

2 kommentarer:

  1. Du är väl inte otrogen mot pappa?! Känner att den där John Blund försöker ta dig ifrån honom ;)

    SvaraRadera
  2. Nej min lilla vän! Jag är inte otrogen, men John Blund vill ha sällskap. Pappa har jobbet, och jag har John....

    SvaraRadera